Sila_dmr27 ay bende cok sukur cok bulanti yok cok az oluyo ama oldumu da cok agir oluyo onun haricinde de göğüs hassasiyetim var o kadar baska bi problem yok. Bu arada mide bulantin oldugunda bunu yap. Bi cay kasigi kahvenun uzerine limon sık onu ye. Ben ilk kahveyi sonra agzima lonu sıkıyorum cunku limon kahvenin ustunde durmuyo yuvarlaniyo akiyo neyse kahveyi limonu yedikten sonra ustune hemen su ic ki bogazina yapismasin ben sonrasinda soguk nektar yedim o da iyi geldi 10 15 dk icinde faydasini gordum valla ben. Seftali de mide bulantisina iyi geliyo bu arada aklinda bulunsun