1234__ Arkdaşlar aranızda liposiction yaptıran oldumu nasıl bir işlem memnun kaldınız mı yan etkileri ne oldu yapılmalımı memnun musunuz pişmanmısınız yaptırmak istiyorum da tecrübelerinize ihtiyacım var
Gozdenur1334 1234__ merhaba konu hakkında bilgi istemişsiniz yaptırdınız mı acaba işlemi bende düşünüyorum da sizden bilgi almak için yazmıştım yardımcı olursanız sevinirim
Happy_123 1234__ ben yaptırdım 4 sene önce göbek bel bölgeme kesinlikle önermiyorum canımdan can gitti, şimdiki aklım olsa bedava yapsalar yaptırmam asla, ilk 1 sene inceliyorsun biraz sonra şişiyorsun hemde farklı yerlerden daha çirkin