Neziha55 Kızlar 21 haftalık hamileyim bebek hareketlerini 2 hafta önce hissetmeye başladım ama iki gündür hissetmiyorum biraz araştırdım ilk başlarda düzensizlik olurmuş böyle tedirginim yinede aynı durumu yaşayan var mı
Aycann12 Neziha55 ilk zamanlarda öle oluyo diyorlar bende 19 haftalığım bazı 2 günde bir hissediyorum bazı günde bi kaç defa değişiyor
Melihadmrr Neziha55 bana doktorum hep hareket edicek hali yok oda uyuyor demişti😀 ama yinede için rahat edicekse doktoruna sor tabi
Haticcee Evet cnm dert etme, başlarda olur öyle.. 👍🏻 Ama yok huzursuz oluyorum içim rahat değil dersen dr una danış yinede için rahat etsin😘