@Hllklcc13 maalesef maden suyu suyun görevini görmüyor ben şuan tam 33 haftalk oldum.nornalde günde 1 bardak su ya içerdim yada icmezdim o kadar yani.ama su icmedigim için hamileliğim başları o kadar sancılı ağrılı gectiki anlatamam acile gidip geliyordum.cok şükür şimdi su içmeye alstrdm kendimi bebeğim için ne olursa olsun içmeye bak bende 2 yudum alsam 3. Yudumda tiksiniyodum ama sağlıklı bı gebelik için mecbursun