pera_ tşk ederim Allah razı olsun. Evet aynı yerden kesi attılar. Belki doktora göre değişir bilmiyorum ama kesinlikle ikinci sezeryanim çok daha zor geçti. İlkini özelde doğurdum ikinci devlette. Devlet olunca saatin gelmeden ağrı kesici vermediler ama özelde doğum yaptığım da ağrım var dediğim an ağrı kesici yapıyorlardı hiç zorlanmadım ne ilk yürüyüş ne baş ağrısı ne bel ağrısı olmadi ama ikincide hepsini çok zor atlattım valla