Selam kızlar benim en yakın arkadaşım iki hafta önce 26 haftalık hamileyken erken doğum yapmak zorunda kaldı bunun tek sebebi ise doktoru. Arkadaşımın riskli bir Gebeli vardı sürekli kanaması oluyordu iğne ve ilaçlar kullanıyordu fakat altıncı aya girdikten sonra ilaçları bırakmasını söyledi doktor çünkü kanaması da bitmişti. Bir süre sonra kanamaları tekrardan başladı ve üç gün arkaarkaya hastaneye gitti ve doktorun yaptığı tek şey ilaç ve iğne vermek. Yatış dahi yapılmadı.! Arkadaşımın çarşamba günü nişan denen o kanama var ya doğumdan önce gelen sümüksü bir kanama o kanaması oluyor ve doktora fotoğraf atıyor kanamam var ve bu şekilde diye o da diyor ki yarın gel de bakalım arkadaşım ertesi günü gece ağrılarla hastaneye gidiyor ve doğum başlamış oluyor durduramıyorlar doktoru aramışlar ve adam telefona dahi bakmamış. Şimdi arkadaşımın bebeği yaşam mücadelesi veriyor ve arkadaşımın tabii ki haklı bir şekilde piskolojisi çok bozuk çok zor günler geçiriyor ve biz bu doktorun nasıl şikayet edebiliriz diye araştırıyoruz aranızda bunu bilen var mı🙏🏽