Tüp bebek tedavisi olurken geçen sene kasımda Ankara etlik Zübeyde hanımda çektirdim çok sancılı geçti benimki meğersem rahim filmine gitmeden üç gün antibiyotik ve ağrı kesici almalıymışım ama doktor söylememişti bana benim zor geçmişti ama çok şükür şimdi 32haftalık hamileyim çok geçmiş olsun korkmayın lütfen