Kızlar ben 36+3 haftalık hamileyim de en geç ne zaman doğarım eşim işten izine ayrılacakta ondan soruyorum yanımda kalabilecek başka kimse Yok en son doktorum 2 haftaya doğarsın dedi ama ben de erken doğum riski var yani akıntım çok oda erken doğum yaptırabiliyormuş sizde de böyle bir durum oldu mu bilgilendirirseniz sevinirim