Yaseminklc55 Doktorum isteğe bağlı Seseryan için 20 24 Ekim arası dedi 37 de tekrar gideceğim günü kesinleşecek aynı tarihte olanlar varmı ?
bastet Yaseminklc55 benim 22 ekim gözüküyor ama normal dogum olacagı icin daha erken de gelebilir daha gec de 😂
Mavi3475 Yaseminklc55 Benim 26 Ekim ama 37 de gel dedi ozaman netleşir bakalım 1hafta sonra gidicem işte normal mi sezeryan mı bakacaz 🤓
Eboz 2bebislianneee Benimde kizim 20 ekim de 1 yas olacak acaba ayni gun dogan varmi merakta ediyorum😁😁