Ayisigi_52 vallahi canım memnun kaldım bende ekstra kalp rahatsızlığı vardı sancım geldi öyle gittim hastaneye daha nasıl doğum yapacağım belli değildi sezaryenmi normal doğummu hemen kardiyologla irtibata geçtiler doğumu nasıl yapalım diye sezaryene aldılar sonra apar topar oldu biraz benim dogumum