Ayazinanasi Kizlar, 2 saattir sol kalcama bir agri saplandi ve bacagimin ustune basamiyorum. Bel kemigimden bacaga dogru. Canim oyle aciyorki, sicak su torbasi falan koydum banamasin demiyorum. Yaki, masaj, sicak su.. gecmiyor 😭 Dun ani karin agrisi ve kusmayla birlikte acile gittim, sanci ve acilma yok. Acaba ne olabilir? Nasil gecer bu agri? 37+2 olduk, hamilelikle alakasi vArmi onuda bilmiyorum. Yurtdisindayim, hersey icinde acile gitmek istemiyorum. Fikirlerinizi alabilirmiyim?
Prensesimi-beklerken Ayazinanasi magnezyum takviyesi alıyormusun canım?ya da sade maden suyu da iyi gelebilir
Yaseminmls Ayazinanasi aynı şey bana da olmuştu Doğum yapmıştım gece takip et ağrını hareketlerine falan
Pinkmomyy Ayazinanasi canım aynı şeyi 33.haftada yaşadım sol tarafıma kalçadan başlayan bacağa vuran ağrı üstüne basamıyordum topallıyodum resmen sırf bu yüzden doğum öncesi izne ayrılmak zorunda kalmıştım kilo artışı nedeniyle siyatik sinire baskı oluyormuş nedeni buymuş genelde siyatik ağrısı diye geçiyor kitaplarda fln. 2 hafta sonra kendiliğinden geçti o süre zarfında sıcak su tobası biraz rahatlatıyordu başka bişey iyi gelmedi
Caglaaa Ayazinanasi 20 haftadan beri ara ara geliyor bana oturunca kalkamıyorum kırılcak gibi hissediyorum ayakta olunca oturamıyorum şuan 31+5 im magnezyum içiyorum o biraz rahatlatıyor
Ayazinanasi Prensesimi-beklerken yok canim, ilac/vitamin kullanmiyorum. Ama sade sodayi deneyecegim. InsaAllah ise yarar 🙏
Ayazinanasi Yaseminmls gelsin artik valla 🤣 yoruldum su son haftalarda, agrilar sancilar neler oluyor neler. Sen kac haftalik yaptin dogumunu? Baska belirtilerinde varmiydi?
Ayazinanasi Pinkmomyy umarim cok uzun surmez 😢 55 kiloyla hamile kaldim, 18 kilo aldim zaten.. kilodan olabilir evet. Demin biraz masaj yaptirayim Dedim esime, daha kotu oldu sanki. Sicak suya gireyim en iyisi bidaha
Ayazinanasi Caglaaa aynen canim, bisey batiyormus gibi. Ah ah of of diyerek yuruyorum 😅 Magnezyum takviyesine bakacagim birde
Yaseminmls Ayazinanasi valla sekiz aylık erken Doğum 5 kilo yaptım ve gündüzden başlamış doğumum sadece sol bacağıma kasıktan bir kramp girdi gece de suyum geldi😊😊
Sarella Ayazinanasi bende 37 +4 ve benimde sağ kalçam 3 gündür çok agrıyor Magnezyum alabilirsin veya soda iç belki iyi gelir Benim geçmedi