Aslannnnn 29+5te 1950 idi, bas karın ve boy olarak 2-3 hafta öndeydi. Doktorum olumsuz bisey demedi gebelik sekerim de cıkmamıstı ama tabi bu durum benim bebegin iriliginden kaynaklı erken haftalarda daha cabuk agırlasmama daha cok kramp kas kemik agrılarıma ve iriliginden ötürü de normal dogum dogum korkuma sebep oldu. Saglıklı olsun kilonun tabiki önemi yok ama burada böyle baslıklarda söylenilen kilo ve boyla kendi bebeginizi karsılastırmayın. Gen denen bi gerceklik var, bunun sadece yeme icme ve kendine bakmayla ilgisi yok