Benimde bir kızım var 2. de erkek olsun isterim ama bencil olmayayayım diyorum. Bazen kız ya da erkek hemcins kardeş istiyor. Büyüyünce de öyle oluyor fikirleri. Ben bi kız çocuğu olarak kız kardeş mükemmel bişey. Allah’tan hayırlısı diyorum. Erkek ya da kız Her ikisi de başımın tacı olur.