Kızlar bebeğim 14 aylık her şeyi yiyor ama doyana kadar yemiyor. Bu yüzden genel olarak mama yemek istiyor ve yiyor. Diyorlar günde 2 kez ver mamayı ama böyle bir kural olur mu bilmiyorum ki ? Mama yemezse ağlıyor uyumuyor aç kalıyor. Yemekleri birkaç kaşıktan sonra tükürüyor geri. (Anne sütü içmiyor arkadaşlar bazı nedenlerden çok kısa bir süre anne sütü içti o yüzden mama yazdım) sizin bebekler nasıl, nasıl ilerliyor ?