Sibel1996 Bacağıma arada kramp giriyor, kasık ağrım var demiştim doktora. Magnezyum yazdı bana. Ama araştırmam doğrultusunda magnezyumu hamilelikte önermiyorlar sanırım. Kullanan var mı?
Mamalisa Sibel1996 ben kullanıyorum hatta günde ikiye bile çıkarabilirsin dedi doktorum. Kramp çok giriyorsa diye. Kas bel ağrıları ve kramplara faydalı
surfermom Sibel1996 magnezyum gebelikte çok önemli, erken doğumu bile önlediğini söylüyorlar. Bir ara ağrılarım çok arttı günde 2’ye çıkardık. Şimdi günde bir kere almaya devam ediyorum.
gamzecgr Sibel1996 magnezyum çok önemli özellikle 20.haftalardan sonra düzenli kullanılması gerekiyor.Magnezyum eksikliği erken doguma sebebiyet verebilir
Aceylanayca Ben kullanıyorum doktorum riskli gebelik uzmanı öyle olsa vermezdi doktorlara güvenmek lazım ordan burdan okuduklarımız bazen yanlış yönlendirebilir
LavinsMom Sibel1996 magnezyum esas gebelikte lazim zaten. Ben kullaniyorum hatta doktorum onceden yazdi hic agri yasamadim hala kullaniyorum . Kullanmadan 1 gun once bacagimda agri vardi sinir agrisi gibi bisey. Ben soylemeden doktor kendi yazdi ve onunlada gecti bi dahada olmadi hic
palperol Sibel1996 magnezyum en baştan kullanmak gerek. Yok öyle bir şey cok değerli bir hap, doktorum dogumdan sonra da devam edıceksın dedı hatta ☺️
Rainyy Sibel1996 bana magnezyum yazdi ama 34.haftaya girdigimde birakmami istedi. Kasık ağrılarını azalttığı icin doğumun geldiğini anlamayabilirmisim.ileri haftalarda önerilmiyor
xxR4bia Sibel1996 bana dahiliye doktoru vermişti hamile olduğum için, kendi doktoruma sordum kullanıyım mı diye. Doktorum da kramp için iyi olur demişti kramp olduğunda yazıyormuş sadece benim doktorum
19982023 Sibel1996 ilk üç aydan sonra hep kullanıyorum. İki haftadır ilacım bitti yazdırmaya fırsatım olmuyor kullanmiyorum gece bacağıma öyle kramplar giriyor ki ruhumu teslim ediyorum sanıyorum o an vallahi . Acilen tekrar Alicam ilacı faydası oluyor
Lokumcuk 23 haftada bacak ve Rahim kasilmalarim oldugu için verdi doktorum suyu da cogalttim şimdi çok şükür iyiyim