Dilara_erc1 Kizlar 19+2 bugün sabah uyandigimdan beri bi baski var kasiklarimda yürürken daha cok baski oluyor ve her dakka bi tuvalete gidiyorum bi damla bile olsa idrarim geliyo.. alt tarafimda cok baski hissediyorum sizdede olmusmuydu? Bende ilk defa oldu dün cok agir is yaptim evde bazayi felan kaldirdim ondan mi acaba
myangelson Dilara_erc1 doktora git ben bebek aşağıdayken çok baskı hissediyordum. Git muayene ol bir bence için rahat eder en azından
Nuraaa Dilara_erc1 o haftalarda plasenta yanı bebeğin eşi yukarı kalkmadıgı ıcın asagı kısımda baskıyı ust duzey hıss etmek mumkun Bende aynısını yasadım Tavsıyem agır ıs yapmayın kaldırmayın Gun ıcınde dınlenmek ıcın zaman ayırın kendınıze Bebegınızın kılo almasına yardımcı olcak sekılde beslenın Plasenta yukarı cıkmasıyla bu baskı gecıyor
myangelson Dilara_erc1 farklı bir doktora görün ben olsam giderdim yani en azından bir bakılır yorgunluktan oldu diyeceğim de yürürken baskı sürekli idrar falan diyorsun bilemiyorum
gamzecgr Dilara_erc1 yanma akıntı olmuyor her zaman ben de kasıklarda batma şikayetiyle gitmiştim enfeksiyon çıkmıştı tarifiniz ona benziyor da belli olmaz tabi baktırmak lazım
Bimiyendis Baskı hissetmek normal bağırsaklar o dönemde yer değişiyor rahim yukarı hareket ediyor. 1 günden fazla sürerse kontrole git için rahatlar, uzanıp dinlenmeye çalış gevşet kendini duşa gir çık, ayaklarını sıcak tut, biraz rahatlarsın gün içinde