Elifdddd ben 38 haftalik oldum hala sırt üstü yattigimsa sag taraf yukarda. Sizin kadarken cok daha belirgin halde sanki karnimin sadece sag tarafi büyüyor gibiydi🤭 Plasentan o tarafta olabilir ya da bebek Sağ tarafa yerlesmistir sırtı vardır orada. Bende her ikiside vardi hen olasenta oradaydi hem oglum sırtını oraya dayamisti