feyzanurkadir evet her emzirme sonrası koyuyorum. Yaram kuruyunca canım daha çok yanıyor, bu nemli tutuyor, sütün de zaten tamir etme özelliği var. Mememin başı resmen yarık durumda kızlar, yine de acısız emzirebiliyorum. Gümüş kapak sayesinde. Lansinoh göğüs ucu kremi almıştım diye gümüş kapak almamıştım. Lansinoh bende işe yaramadı, çünkü benim yaram çok aşırıydı. Eğer hafif bi yara oluştuysa belki lansinoh da işe yarabilir