Brazkurt 4 aylık hamileyim ilk başlarda akıntım sıklıkla geliyodu bi sabah kalktığımda iç çamaşırım ıslaktı doktora gittim faranjit olup öksürdüğün için zorlamıssın dedi ama şimdi gene ıslanmış başına böle bişey gelen varmı nabmam gerek
Selinsevener Brazkurt akıntı mı yoksa ökaürürken idrar mı kaçıyor,benim çok şiddetli öksürüğüm oldu geçen ay onyüzden idrar kaçtı hep geçtikten sonra bir daha olmadı
Bahar1187 Brazkurt en iyi vajinal muayene ile anlaşılır birde turnusol kağıdı koyuyorsun çamaşırına su gelip gelmediği öyle anlaşılıyor güvenilir bir doktora danış mutlaka ihmal etme
Brazkurt Bahar1187 doktorum baktığında suyu gayet iyi dedi ama bu suyun gelmesi beni rahatsız ediyo günlük pedin boyunda geliyo
Bahar1187 Brazkurt işte o akıntı mı yoksa amniyon sıvısı mı onun ayrımını yapmak gerek canım sen bi danış hatta bazı sağlık ocaklarında da varmış o kağıttan bi soruştur istersen