Maviaslan Merhaba kızlar🌺 Kundak ve yarım kundak hk. Fikirleriniz nelerdir? Yeni annelere alması gereken kundak ürünlerinden hangilerini tavsiye edersiniz?
AsyaCngz55 Maviaslan yarım kundak olması gerekiyor. Rahat uyusun diye eller çok aşırı sıkılmamakla beraber bağlı ama ayaklar serbest gibi. Hazır kundaklardan edinebilirsiniz ayy eskiden neymiş iyice sıkarak sarıyorlarmış bebekleri sopa gibi 😅
Birannis Ben ilk kızımı kundak falan yapmadım gayette rahat yatıyordu kış bebeği olduğu için beleğe sarıyorduk ama öyle sıkmadan serbest Bi şekilde sardım hep şimdi yine kış bebeği olacak yine yapmam kundak sanırım