Aynen Allahım kısmeye yaşatmasın ben almadım ama hep karnımın sağ tarafı ağrır kasilirdi bunlar belirtimis zaten 35 de hastaneye yattım tam 10 saat baş ağrısı çektim 18 oldu tansiyonim hemşirelere yalvardım alın canımı die en son istifra ettim tansiyonum düştü bebeğim 3 haftadr benden beslenmiyormis kordon dugunlenmis