Kızlar benim migrenim var kaç senedir. Ama kendi yöntemlerimle hep denge kura biliyordum. Şimdi hamilelik sebebiyle yapamıyorum. Acı türk kahvesi ve ya espresso çok yardımcı oluyodu bana . Şimdi içemiyorum çünki neredeyse hergün başım ağrıyo. Hormonaldir diye düşünüyorum tansiyonum çok düşük biraz aç kalsam hemen baş ağrısı yapıyo sonrada geçirmek mümkün olmuyo şimdi iki gündür durmaksızın ağrı çekiyorum. Ne tavsiye edersiniz? Doğal yöntemlerin hepsini denedim neredeyse . Bu kadar dayanılmaz olduğunda parasetomolda işe yaramıyo tavsiye edeceğiniz iyne varmı ? Doktorum dayanamazsan metamizol iyne yaptıra bilirsin dedi ama araştırdım plasentadan geçiyo dendi sizce ne yapıyim?