mom28_ 11 eylülde çatlatma ignesi oldum şimdiye adet olmam lazımdı ignenin üstünden 18 gün gecti şimdi prodoctor erken gebelik testi yaptım negatif progeston fitil kullanıyorum o geciktirmiş olabilir mi
myangelson mom28_ normalde şimdiye çıkması lazım evet doktor şu zamana kadar adet olmazsan gel falan demedi mi ? Kist falan olmuş da olabilir. Sen bir kan ver negatifse doktora git bence