Seyma1234 ne olursa olsun çok yıpratma kendini arkadaşım. Ben de 9 haftalıkken kürtaj oldum. Benim ki parsiyel mol gebelikti. Hatalı döllenme. 1 yıl gebeliği yasakladı doktor. 2000de 1 görülen bir olay. Bekle biraz daha bence de. Allah ol der ve olur.