Kızlar eczaneden bu hapı aldım ama bana adetin ilk günü başlamam gerektiğini söyledi haliyle bende adet olmayı bekliyordum prezervatif ile korunuyorduk ancak anlamadığım bir şekilde prezervatif çıktı maalesef şimdi size sorum bu hapı bugün kullansam etkili olur mu illa adet olmayı mı beklemem gerekiyor internette ertesi gün hapı ilişkili sonrası kullanılması gerekir diye yazıyordu kafam karıştı hiçbir şey anlamadım lütfen bana bir yardım edin daha iki buçuk aylık bebeğim var