Zararsiz01 13+6 haftalığım normalde pazartesi gidecektim eşim çok sabırsız illa gidelim dedi cinsiyet öğrenir miyiz?
dilaraRecep Zararsiz01 ben bu haftada öğrenmiştim 13+6 da sölemişti değişmedi hala şuan 23 haftalığım bende doktora gidicem bu gün
MvzEbru Zararsiz01 tecrübeli doktor ise ve bebik isterse evet ben 12. haftada öğrenmiştim ilk hamilelikte
MvzEbru Zararsiz01 tatlı bir heyecan umarım gösterir kendini🤗 bu arada kahve çikolatadan daha etkili hareket etme konusunda denendi🤣
Zararsiz01 MvzEbru tiksindim ama denemeye değer 😃 evden çıkmadan içsem olur mu yani yarım saat önce ,yoksa hastane kafeteryasında içip hemen muayene mi çıkayım ?