Gamzedmrts Merhaba arkadaşlar 36 haftalık hamileyim Allah ın izniyle kızım olacak bebeğimde geçen hafta yumurtalık kisti çıktı 4.5 cm büyüklüğünde büyük insanın vücuduna göre küçük ama bebek için biraz büyük. Doktorum normal doğum için kiste baskı yapılırsa bişi olur mu diye düşünüyor çatı muayenesinde karar verecek. Sizlerde böyle bir durum oldu mu acaba ? Yumurtalık kisti olan bebeklerin doğduktan sonra geçeceğini söyledi yardımcı olur musunuz ? Normal doğum yapan var mı durum böyleyken ?
Agg0207 Gamzedmrts canım akrabamızda vardı böyle bi durum üç ay önce dogum yaptı şuan bebeğinde hiçbir sıkıntı yok ama normal dogum önermedi doktoru ona bebek çıkarken kist patlar bişey olur diye oda korktu zaten sezeryan oldu
Gamzedmrts Agg0207 Bana da aynı şeyi söyledi doktorum patlama riski olur diye artık hayırlısı zaten normal doğum ya da sezeryan diye birşey oluşturmamıştım sağlıklı olan hangisi ise öyle olsun diye dua ediyorum 🙏🏻 Teşekkür ederim bilgin için