Feyzaclk Korktuğum başıma geldi ve hastalandım.. vucudumda yüksek derecede enfeksiyon var ve verilen ilaçlarla emziremeyeceğim söylendi. Bu enfeksiyonu yok etmek icin baska antibiyotik yazamasmıs doktor. En az üç gün ilaçları almam lazımmış ama bu süreçte emziremem . Önceden sağdığım sütleri verdik şimdi de mama vermek zorundayım. En çok korktuğum şey meme reddi yaşamak :( bu süreçte mememi unutur mu? Veya sütüm kesilir mi?Tecrübe edenler yazarsa sevinirim
Zehross03 Feyzaclk sütünü sağıp at kesilmez beslenmene dikkat et bide öyle hemen meme reddi olmaz ya herkes biberon verme diyor çevremdekiler hep hem meme hem biberon tutuyo valla gece biberon gündüz meme korkma geri tutar sen kendin iyi olki önce bebeğinde iyi olsun 🌼
Feyzaclk Zehross03 ilaçsız iyileşmem çok zormuş zaten ben de bir an önce iyileşmek bebeğimle ilgilenmek istiyorum :( ben de çok görüyorum ama meme reddi de çok duyuyorum. inşallah dediğiniz gibi olur🙏🏽 teşekkür ederim
ipekmom_ Feyzaclk sütünü sağıp dök canım, birde biberon seçimide önemli avent ya da lansinoh öneririm anne ucuna en yakın bu ikisi. 3gün çok uzun bir süre değil geçmiş olsunnn
Alyaazehrsdt Feyzaclk bende yeni doğum yaptım enfeksiyon crp yüksek diye 12 tane iğne vuruldum antibiyotik ve ilaçta kullanıyorum doktora sordum bebek yogunbakımda bişey olmaz sağıp getir dedi
Feyzaclk Alyaazehrsdt Benim de sanırım crp yüksekti. Henüz sisteme düşmediği için göremiyorum. Bana enfeksiyon oranı %65 dedi ama çok yüksek yani. İğne vurmadılar ama iki serum verdiler. İlaç için de kararsız konuştu dediğim gibi. Belki siizn bebeğiniz yoğun bakımda diye istemişlerdir. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin
FNGNN Lansinoh olması avantaj canım. İşte bı yuzden ben günde bir öğün bebeğe az da olsa biberon verilmesini tavsiye ediyorum. Birden bire oldu ki lazım oldu işte, bebek zaten hem biberon hem anneyi bilirse sasirmaz.
Feyzaclk FNGNN evet daha önce de bilsin diye bir kaç kez verdim ama aralıksız üç gün olması kafasını karıştırabilir diye de düşündüm açıkçası. Umarım şaşırmaz
Moommyyy Feyzaclk ne gibi belirtilerle geldi hastalık , şu an benimde her yerim dökülüyor ayaklarımın altı bile ağrıyor 😣
Feyzaclk Moommyyy bütün kemiklerim ağrıyordu gün boyu yattım ama asla geçmedi. Şiddetli mide ağrısı ve ishal de vardı