PervinY konudan bağımsız bir kaç gündür bir şey yemememe rağmen midem çok şiş sanki içerden yırtılacak gibi aşırı acıyor elimle bastıramıyorum inanın dün gece 1 saatten fazla ağladım😓sizde de bu durum var mı acaba bu konu hakkında bi post açsam belki başkalarında da vardır