Hanımlar merhaba konu biraz karışık eltimin 2 tane çocuğu var yaşları küçük biri bir buçuk yaşında diğeri üç aylık küçük olan 3 gündür hastanede yatıyomuş ateşini düşürememişler neyse o konuya pek girmicem dün akşam bize haber geldi küçük korona olmuş diğer çocuğa babası bakiyodu anahtar eltimde kalmış çocuğuda hastaneye almıyolarmiş eşimi aradı kaynım gel çocuğa bak ben anahtari alıp geleyim diye normal zamanda asla bisey olsun soylemezler kariştirmazlar bizi ama dün ne hikmetse eşimi aradılar gitme dedim gitti 14 haftalık hamileyim 2 yasindada kızım var bağışıklığım düşük dedim çocukla perişan oluruz dedim dinlemedi napim abim çağırdı dedi geldikten sonra direk banyoya soktum dokunduğu yerleri alkolle sildim huylandım biraz şuan uyandım öksürük ve boğazımda yanma hissettim dua edin ne olursunuz 🤲 en korktuğum şey başıma gelmesin hamileyken korona geçiren varmi cidden çok korkmaya başladım ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz 😔