Zuzzu Kızlar merhaba 28 haftalık gebeyim. Bu 2. Gebeliğim ilkinde yaşamamıştım ama bu kez çok yoğun vajina ağrısı yaşıyorum bacağımı kaldırsam bıçak saplanıyor gibi oluyor. Bu durumu yaşayan ve önerisi olan varsa çok sevinirim nasıl azalır acaba bu ağrı 😔
Minikruyam Zuzzu benim 12 .haftatayim benimde oluyor garip garip çok fazla değil ama arada dış genital bölgem aciyo gibi ariyo gibi anl veremeistim ama internetten rahim buyumekte olduğu için sinirlere degdiginden diyor doktorda hiç onemsememisti
miraaleyna Aynı şeyi yaşıyordum gittim rahim ağzı kapalı ancak bebeğin kafası aşağıda bol bol dinlenmelisin uzun süre ayakta kalmamalı ve oturmamalısın dedi bana doktor.
miraaleyna Zuzzu ayy yenj görüyorum yorumuu hazırlıyormus erken yerleşmesi de kötü değilmiş aslında ama benim sezeryan olacak 😂🙈
Mutluanne41 Bnmdr 3. Gebeliğim bunda çok şiddetli yaşıyorum vajina ağrısı. Diğerlerinde hiç böyle olmadı
Elfickc Benimde kızlar 33+1 deyim alt bölgem çok ağrıyor kemikleri ağrıyo resmen özellikle uzun süre uzanınca yürüyemiyorum normlami die bakmaya geldim kiminizde var sanırım