1kucukbaby gittim sabah doktora asıl doğum yapacağım hastane değildi yakın diye gittim ebe alttan muayene etti 2 cm açıklık var dedi düzensiz sancı çıktı muayene edince kanamam oldu yine sonra asıl doğum yapacağım hastaneye gönderdiler orada da bakıldı bir buçuk cm falan açıklık dendi eve gönderdiler ama kanamam devam ediyor