Merhabalar arkadaşlar ek gıda sürecimiz başladı patates havuçla başladık ve ikinci gunundeyiz ve ilk bebegim çokça video izliyorum ama sizlerden de fikir almak isterim bundan sonraki süreçte ne yapmalıyım kahvaltı vermelimiyim mevsim meyvelerini nasıl yapmaliyim bir liste tarzı biseylee anlatie misin güzel annelerimiz 🙏❤️