Nurhayat65 Kızlar benim eşimle kan uyuşmazlığımız var 2 gün önce ignesini oldum bebegim gayet hareketli bebekti ama bugün 2.ci günü çok hareket etmiyor artı karnım hep sert bir kısmı korkuyorum sizde de öyle olan varmı acil cevap bekliyorum lütfen 🙁
gokcetugumm Benimki de öyle oldu geçen hafta oldum ben iğnesini sonra düzene girdi ama yinede görünün içiniz rahat etsin
gokcetugumm Nurhayat65 2 gün sürdü çok cansız hareketleri vardı ben elimle durtup bı hareket aradım ama benim ikinci gebelik olduğu için ilkte de aynı olmustu ondan çok takmadım ama gidin yine içiniz rahat etsin canım