Papatyam17 Kızlar çikolata yaptırmayı düşünüyorum ama kendi el emeğim olsun diye de ayriyeten biseyler daha yapmak istiyorum mesela sizce ne olabilir bir de kendim evde yapabilir miyim maaliyet olarak ne kadar tutuyor
Zeynep966 Ya niye böyle şeylerle uğraşıyorsunuz aşırı saçma geliyor bana ne sözümde ne nişanımda ne nikahımda hiç yapmadım bebeğim dogucak yine yapmam asla boşa masraf geliyor bana
Merve_vrl Zeynep966 Zevk aldığımız için uğraşıyoruz belki paramız çok 😂 siz ugrasmadiniz yapmadınız diye karşıdakine laf edip hevesini kırmaya gerek var mı ? Size boş geliyor ama yapmak isteyene de saygı..Biraz da empati.