Kızlar bugun ani bir sancı girdi kasıgıma apandist riskim vardı ondan şüphelendim. Acile geldik tomografi rontgen cekıldı betaya bakıldı. Yumurtlama donemındeyım suan 3 gun once degerlendirdik sadece. Betam da 1.20 çıktı zaten. Hamilelik olusmaya basladıysa tomografı rontgen sorun yaratır mı? 😔