Başından beri normal giden hamileliğim sancı olup açılma olmadığından sezeryana girdim aslında artık sancıya ve çatal dedikleri vajinal muayeneye girmek istemedim çok canımı acıttılar ama iyi ki de sezeryan diye diretmişim çünkü bebeğim karnımda kakasını yapmış. Ama çok şükür şuan kucağımda çektiğim acıları sancıları unuttum