Bugün bi perinatoloğa bi de normal kadın doğum uzmanına randevum vardı. 17+3 hamileyim, (perinatologta detaylı ultrasona daha girmedim) perinatolog muayenemde cinsiyet kız dedi birkaç saat sonraki kadın doğum randevumda eliyle saklamıştı göremedi kafam karıştı 😅 hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah cinsiyetler sadece merak