KuzeyinAnnesi10 Melliiii farklı süt mü varmış 😂😂😂 25 hafta oldum ilk defa duyuyorum bimden bulduğum sütü alıyorum
Sedakyaaa Melliiii Torku’nun tadı güzel bir de içim in pek içen biri değilimi bu ikisinin tadı güzel geliyor bana
KuzeyinAnnesi10 Melliiii hepsini içiyorum ondan bahsettiğinizi anlamadım ki. Hangi çeşit deyince meyveli var bademli var artık bir sürü süt var 😂😂😂 laktozsuz tavsiyem daha iyi geliyor
Melliiii Damla sizin icin onemli olmaya bilir ama benim icin onemli bilincli tuketmek istiyorum sut diyip gecmemek lazim sonucda
KuzeyinAnnesi10 Damla valla biz tuhafız galiba millet süte bile takar olmuş sütün neyine dikkat ediyorsun sanki gerçekten eminiz ne kadar faydalı o bile meçhul market sütünün 😂😂😂 bu kadar bakıyorlar inek alıp sağıp içsinler ya
2kedi1beybi Laktozsuz içiyorum ben, normal içiyordum rahatsız etmeye başladı beni bir süre sonra midem, bağırsaklarım vs. Laktozsuz denedim bir sorun yaşamadım öyle devam ediyorum şimdi.
KuzeyinAnnesi10 tazeanne123_ valal sizin kadar takıntılı değilim sütçüm var getiriyor haftalık bana yetiyor öyle yağlı yağsız biz secmeyiz köyde de ineğim var sağarım onu içerim market sütünün kesinlikle katkısız olduğunu düşünmüyorum 😂