Nurem20 Cumartesi adet olmam lazımdı bir hafta olacak neredeyse kızlar sağlık ocağında kan verdim yarın sonuç alacağım test negatif çıkmıştı kafam karışık beklemedim var mı benim gibi olan
KuzeyinAnnesi10 Nurem20 sonuç için kağıt verdiler mi barkod falan ordan Google üzerinden bakabilirsin
hunilimom Nurem20 e nabiza düşmez hemen sağlık ocağınin kendi sayfasına bakman lazım e nabiza bir gün sonra felan düşüyor ben sabah 9-10 gibi veriyorum en geç akşam 6 da sonuç çıkıyor bir gün sonra e nabiza düşüyor
Nurem20 Yaprakdokumuseverr acile gittim halsizim vs dedim şüphem var dedim sağlık ocağında kan verin dedi yoksa 1 saate çıkardı 😏
hunilimom Nurem20 bulunduğun ilin sağlık ocağı ismini Google yaz ben kendimden örnek vereyim Dumlupınar sağlık ocağı tahlil sonucu diyorum orda beni il sağlığa atıyor ordan TC kimlik anne baba isminin belli harflerini soruyor ordan bakiyodum
KuzeyinAnnesi10 Nurem20 acilden verdiysen hastaneye gidip öğrenmen lazım bende gece 2 de gitmiştim öyle e nabız a düşmüyor malesef. Sağlık ocağı da yarın öğlen anca düşer.
_Tazeanne Nurem20 Rabbim en kısa zamanda pozitifi görmeyi nasip etsin 🌸üzülmeyin vakti varmış en yakın zamanda nasip olsun