Nurella11 Kızlar 37+4 günlük olduk bulantı ve kusma şikayetim var geçmiyor bi türlü ne tür önerileriniz var
Esrabilgeeemom Nurella11 bende reflüden dolayı kusma problemi çıktı gastroenteroloji uzmanına danıştım gaviskon ve iki tane mide şurubu verdi gerektiği zamanlarda kullandım şu an bi sıkıntım kalmadı çok şükür
AslanKadini Nurella11 benim bacım doğurduğu günün sabahı bile kusmuş. Ona yapacak bir şey yok bacım sabredeceksin.
gakkoyengee Bende 36+6 oldum bugün en başından beri geçmedi bulantı kusma doğuma kadar dayanıcaz canım ilaç fayda etmiyor ben 2 prilam içiyorum gece sabah yetmezse zofer gene çıkacağı varsa çıkıyor