Kızlar şuan 26+4 haftalık gebeyim 2 gündür bebeğimin hareketlerini çok hissetmiyorum normalde elimle dokununca bile tepki verirdi ara ara özel bölgemin o tarafa doğru vuruyor içten tabiki bugün doktoruma gittim herşey yolumda dedi döküntü yok dedi benimle aynı durumu yaşayan var mı ?