Prenses016 Yarın sabah doğum var çok korkuyorum. İlkinde böyle olmamıştım şimdi arkamda evladım var diye gözlerim hep yaşlı aşırı duygusalım😔 Duanızı eksik etmeyin 🤲🏻
2bebek1huni Prenses016 aynı durumdayız canım, demin biraz ağladım. Oğlumu geride bırakmak çok üzüyor Allah yardımcımız olsun
Elifdddd Prenses016 bu yazıyı okurken bile gözlerim doldu ben sımdıden bunu düşünüp içleniyorum daha cok zamanım var ama arkada bı evlat bırakınca cok zor oluyor ama herşey olup bitince çok stres üzüntü yasamısım diyoruz hayırlı doğumların olsun
gzdyrdkl71 Prenses016 Allah yardımcın olsun canım bende hastaneden yazıyorum 3 gundur sancı takibi yapılıyor 36+4 olduk . Sezeryanmi olucaksin
Htczmhri Allah yardımcın olsun su gibi akıp gitsin inşallah benimde haftaya cuma bende de şimdiden başladı heyecan stres😃
Prenses016 2bebek1huni Amin canım ilkinde insan anlamıyor ama arkada evlat kalınca çok zorluyor beni. Öpüp kokluyorum devamlı içim gidiyor Rabbim onlardan ayırmasın 🥹🤲🏻
Prenses016 Elifdddd aminnn canım inşallah zaten anneler anlar bu duyguyu nasıl zor bir his olduğunu😔 evlat dünyadaki en güzel nimet Rabbim korusun onları
Prenses016 gzdyrdkl71 Rabbim yardımcın olsun canım. Evet canım ilki de sezeryan olmuştu normal istedim ama olmadı. Şimdi ikinci direk gün verdiler sabah sezeryan olucak inşallah.