Evrem990 Selam kızlar gebelik koleztazi isek alt ve ast degerimiz kesin olarak yüksek mı çikarr????yani eger gebelik koleztazi isek alt ve ast degerimizde yüksekmidir???
Dogan-ca29 Evrem990 benim değerlerim yüksek ama kolestaz belirtisi yok bende de 🤷🏻♀️ ne kaşıntım var ne başka bir şey ama değerlerim yüksek düşmüyor karaciğer safra USG si çekildi yine bişey yok… bende kaşıntı olmadan kolestaz oluyomu diye merak ediyorum açıkçası
Evrem990 Dogan-ca29 benimde alt ast düşükk az bi buçuk bi kaşintim oldu el ustünde suphelniyorum iste
sena1910 Dogan-ca29 safra testiniz normalse kolestaz gelişmez. Zaten vücuttaki safra arttığında kaşıntı yapıyor ve vücuttaki safranın fazlalığı kolestaz oluyor. O yüzden safra seviyesi iyiyse kolestaz değildir otoimmun Bi bozukluk olabilir.
sena1910 Evrem990 ultrason da VS sıkıntı görmedilerse gerek duymamış olabilirler bir de kaçıncı haftadasınız
Dogan-ca29 Evrem990 aynen hiç alakası yok ultrasonla benimde ultrasonda hiç sıkıntı görmedikleri için safra asidi ne baktılar zaten. Offf ne sıkıntılı işmiş yaa Rabbim hepimizi kurtarsın çok endişeliyim cok