Esrabaris oğlumun adı Ayaz çok severek koyduk. İsim etkisi mi bilmem insanlara hemen ısınamaz temas sevmez asla. Yaramazlıktan ziyade huysuz bebekliğinden beri ama aşırı merhametli. O kadar güzel sever ki saçımı okşar yüzümü öper 2 buçuk yaşında minnağım😍 karnım büyümeye başladı kardeşi sevicem diye karnımı açtırıp öpüyor konuşuyor. Anlatmaya devam etsem sığmaz buralara çok aşığım😂😂