Kızlar ben pazartesiden beri dizanteri geçiriyorum bugün biraz daha iyiyim. Kontrolüm 6 sında. Acaba o zamana kadar bebeği kontrol ettirmeli miyim sıvısını falan çünkü ishal ve kusma vardı çok su kaybettim. Acilde ne diyip baktırabilirim ya da bakarlar mı kalp atışı sıvısına falan? İlk gebeliğim bilmiyorum her seferinde de özele 1000 tl bayılmak istemiyorum. Devlette yer yok zaten zırt deyince.