Arzuaa Doktora gittiğimde bana bir şey söylemişti o beni rahatlattı. “Her gebelik doğumla sonuçlansaydı dünyaya sığamazdık. Bu yaşadığın bir gebelik başlangıcı gibi görünüyor (betam 44ikenn) ama kimyasal bir şey de olabilir, bekleyelim biraz daha çok acelecisin” dedi. Bu beni rahatlattı kimseye de söylemedik eşim ve ben biliyorduk. Bebek 3 aylık oldu biz hala şaşkınız herkes sevincini yaşarken