Merhabalar. 40 +2 de suyum bittiği için sezeryane alındım. Bugun dogum sonrasi 10. gunum fakat ağrılarım oluyor. Bugun doktor kontrolünde doktorum ultrasonla bakti ve rahimdeki iç dikislerimin iyi durumda.oldugunu fakat diş tarafta su ve ödem.oldugunu söyledi.
Enjektör ile cekmek istedi fakat ben istemedim. Oda kendine dikkat et eğilip.kalkarken birdahaki kontrole.kadar dedi
Bu şekilde dizisinde.sislik ve deri altında.su olan varmi acaba ne.kadqr sürede iyileştiniz?
3.yasinda bir çocuğum da var ikisine yetebilmek icin bir an önce.iyilwsmek istiyorum fakat çok.tedirginim.
Bu durumu yaşayan var mı acaba ? Ne.kadar sürede iyileştirir?