Kizlar benim bebegim 3 aylik oldu. Bursada yasiyorum , kisin ne cok sicak oluyor ev ne soguk. Dogalgazli ve gerektigi durumda klimayla da isitirim gerekirse tabi.
Iklim olarak bana yakin olan tecrubeli annisler siz ne giydiriyorsunuz?
Kisa kol zibin ustune
Tulum
Veya
Askili zibin ustune
Alt ust takim
Veya
Uzun kol zibin ustune
Yelek ve
Alt esofman
Seklinde 3 kategori yaptim hangisi mantikli ona gore gereksiz alisveris yapmak istemiyorum hafta sonu ebebek yolcusuyum 😀
Birde uyku tulumu icine ne giydiriyorsunuz sadece kisa kol zibin yeterli mi kullananlar , uyku tulumu da alayim diyorum kundagi birakacagiz ??