Papatya_kokuyo5 kişiye göre değişiyor gerçekten, benim 32 33 lerde çok düşüktü 1400 falan sonra 36 ya kadar çok hızlı aldı zaten o ara çok alıyor sonra yine stabil sanırım. Ama 2kg aştımı haftasına yaklaştımı korkulacak bir şey kalmıyor, sağlıklı olsunlarda, kendim de öyleyim 54 le hamile kaldım 36+3 deyim hala 59 kiloyum alamıyorum metabolizma çok iyi çalışıyor. 😄☺️